jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När man klänger sig fast i lovet

Publicerad 2009-02-23 19:59:33 i Allmänt,

Är den någon annan som känner sig trött?
Efter en hel skoldag är man ju totalt slut och det enda jag kan komma på att göra är att läsa.
Visst har jag spelat lite piano och så har jag läst igenom mattegenomgången Nisse hade idag (på min begäran höhö), men jag känner ändå att jag inte riktigt orkar lägga någon möda på att kolla igenom varken Kuhi- eller teateruppsatsen.
Jag känner inte heller att jag borde spela mer idag eftersom jag "oturligt" nog glömde pianonoterna i skolan. AJAJAJ!!!

Jaa... det som återstår för mig är väl bara att läsa och även om boken inte är lika bra som Twilightserien så är den ändå ganska uppslukande.

Snart börjar Lipstick Jungle, då ska jag få vila ögonen på den snygge älskaren. He he...............

.....
.....
.....

 oj, jag råkade visst drömma mig bort lite


Jag hittade lite bilder från i våras, här är jag mamma och Justyna i den kungliga hufvudstaden, lägg märke till min och mammas pose.
Hmm.. det sitter nog i generna ;)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-02-23 21:29:11

woho, jag tar också tillfället i akt och drömmer mig bort!! ;D

Postat av: melanie

Publicerad 2009-02-23 22:38:43

haha jag har också börjat med Lipstick jungle nu :P men inte av samma anledning som du, utan bara för att det är bra! :D hohoh

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-24 11:39:03

Fast det var ju tydligen sista avsnittet för säsongen igår :(



NOOOO!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 10:46:55

Du är RUTTEN!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 10:47:08

;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-26 17:39:55

Hahahaha XD



Jaaa urrutten! ;)

Postat av: Fototrixaren

Publicerad 2009-02-26 17:49:27

Hoppas du får en fortsatt trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min foto blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela