jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fettisdagen

Publicerad 2009-02-24 17:54:02 i Allmänt,

Den enda dagen på året som det är tillåtet att frossa!
Två semlor väntade på mig när jag kom hem och nu är de båda uppätna, och anta inte att jag har fått någon hjälp.
Sådant klarar jag själv, bara man har lite vatten med sig.

Imorgon börjar den fyrtiodagars långa fastan.
Då är det slut med allt onyttigt.
Då kommer jag att bli ren. Det är sant! Det känns jättebra i kroppen när man har blivit av med alla slamprodukter, man blir piggare och gladare och främst friskare.

Idag förlovade sig Viktoria och Daniel Westling. Min mamma ville att jag skulle titta på TV för att se deras intervju.
Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig brytt mig om sådana där stora händelser. (Om jag ska vara ärlig så brydde jag mig inte så mycket om Obamas tal heller, och missförstå mig inte, jag tyckte verkligen det var bra att Obama vann men jag förstår inte all denna uppspeldhet.)
Jaja... Jag kanske har för mycket annat att tänka på eller nåt...

PS. Bilden är inte ifrån nu, men lägg märke till frosseriet i bakgrunden!!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-02-24 18:20:56

håller med dig om detdär med kromprinsessan och daniel, men obama brydde jag mig om...



de är för mkt snack kring dem som har lite makt (typ viktoria och daniel) det går ju inte att kolla på en tv-kanal utan att bli bombad....suck** typ barnprogram är det enda som sänds på vanliga tider...

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-24 18:25:40

Du har rätt, förutom typ på trean och femman. De sänder ju utomlands så där kan man hitta sex and the city och typ simpssons med mera. Resten är det bara Kronprisessan och hennes prins.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela