jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En alla hjärtans dag.

Publicerad 2009-02-14 13:28:33 i Allmänt,

Kan man beskriva känslor med ord?
Det tror inte jag, för hur kan vi veta att en känsla för en person betyder samma sak för en annan.
Alla hjärtans dag är en känslornas tid, för vissa är det ensamhet, för andra är det lycka.
För en person kan det vara lite ångestframkallande när den inte vet vad den ska skänka sin älskling och för en annan kan det vara roligt och speciellt.
Vissa bryr sig inte alls, medan andra tar det på största allvar.

Jag tycker i alla fall att det ligger någonting i luften just idag.
Även om jag inte ens lämnat sängen och även om jag mest planerat att plugga idag så kan jag inte undgå den ljusa stämmningen i luften.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela