jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Lyckokänsla

Publicerad 2009-04-18 17:55:51 i Allmänt,

Spelningen gick JÄTTEBRA!
Det är helt sjukt vad vi är duktiga och vad vi är synkade.
Man visste liksom vad den andra skulle göra, vi var ett.
Jag älskar oss!
MLA ska ta världen med storm!
Det kanske är knäppt att skriva såhär. Men jag är så himla stolt över oss, och er, allt!
Det går inte att beskriva min känsla just nu.
Men jag är säker på att alla i hela lokalen kände samma känsla under den kvarten vi höll på.


Men va? han sade ju fel ju. Han sade M.L.A. Det heter ju Mla!.... Som i Bla, eller mal, eller alm, Det är ju ett ord ju!. DAH!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-19 10:42:28

Jag är också stolt! :) Haha, jag höll nästan på att säga "ehhh, nej mla heter vi!!!" men sen så stoppade jag mig :P Vi får lära dem med tiden :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-19 12:26:15

Haha, jaa precis. Jag tänkte faktiskt samma sak. Jag sade det lite tyst för mig själv till och med :)



Jag kan faktiskt tänka mig att satsa på Mla, det skulle vara sjuuukt kul!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 20:33:45

ååå ni är bäst!! :D:D <3 jag vill ju också vara med o spela med er.. :(

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-04-19 20:35:36

oj.. från mig :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-19 21:03:36

:D Du är ju också bäst ju! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela