jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Första april.

Publicerad 2009-04-01 22:09:39 i Allmänt,

He he, den där mannen som rörde till det i huvudet på mig igår ringde till mig idag.
Jag har inte gett ut mitt telefonnummer till honom.
Det var lite läskigt.
Men samtidigt bra, eftersom jag slipper ta konsekvenserna senare.
Jag sade helt enkelt att jag hade ångrat mig och tydligen så räckte det för honom. Tror jag.

Lunchkonserten idag gick jättebra, i alla fall enligt alla andra.
Jag däremot tyckte inte alls att det gick bra, allt gick så fort och sen var det över.
Men antagligen har jag inte alls samma bild av mitt uppträdande som de andra hade, vilket gläder mig enormt.
Efter skolan köpte jag och Alice fina frukter (jordgubbar och vindruvor) som vi satt och åt medan vi "pluggade" och solade på en parkbänk.
Jag måste medge att jag blev lite rosig om kinderna... Jag bränner mig ganska lätt i början.

Men hoho, min mage gör fett ont just nu och jag funderar på att ta en samarin eller något. Apropå ingenting...

Puss
(bilden är gammal)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-04-01 23:12:45

ehm, man kan få lite ont i magen av vindruvor?!btw så har jag också lite ont i min mage. men en bra dag! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-02 17:11:36

HIHI JAA :D EN UNDERBAR DAG!

Det var det idag med ju! :) PUSSGURKA <3

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-04-03 20:16:19

Tro det om du vill, men det har hänt jättemycket med din röst sedan du började. Du är superbra och har en mogen röst.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-03 21:38:32

Åh tack, vad glad jag blir :)

TACK! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela