jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En liten påminnelse

Publicerad 2009-04-14 20:08:39 i Allmänt,

I ettan och i början av tvåan var min strategi att aldrig göra läxor efter kl 21.
Det var liksom min grej.
Jag håller fortfarande på med den lilla grejjen...
Men om jag ska klara mig så måste jag plugga nu och inte sitta vid datorn.
Detta var bara en liten påminnelse till mig själv. För jag verkar ju inte ta mig själv på allvar när jag säger åt mig.
ÅH, Lena, detta är sista gången jag säger åt dig nu!
Sista, hör du det?

Ibland måste man säga åt på skarpen...!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-15 07:06:58

God morgon, vi röstar fram en header på min blogg var gärna med att rösta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela