jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Att laga mat man inte vill äta

Publicerad 2009-04-06 13:44:53 i Allmänt,

Ush! Jag ska laga mat nu.
För min hjärna kräver den, jag håller på att somna, hungrig är jag.
Men jag känner inte för att äta. Det är inte sådan mat jag vill ha.
Jag vill ha ny mat, och inga rester.
Jag vill ha färska grönsaker och kyckling.
Men istället får jag kall fläskfilé, pasta och sås.

Man ska inte klaga, men ibland så önskar jag att jag hade ett växthus i min lägenhet.
 Då skulle jag LÄTT bli vegetarian.
Det är så himla fräsht!

BAJS!       .

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-04-06 15:35:19

Och hur långt har du till affären, min vän? ;) Men jag förstår vad du menar. Matlådorna är inte så populära alltid. <3

Postat av: Elon

Publicerad 2009-04-07 08:34:51

Grillen? Har jag inte hört något om! =O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela