jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Won't you take me to...

Publicerad 2008-11-12 18:19:21 i Allmänt,

Såhär är det va?
Jag fyller år imorgon och jag vill verkligen få alla läxor överstökade så jag slipper göra allt på håltimman för då ska jag slappa.
Men samtidigt, jag vill ju njuta lite av min sextonåriga tid. Jag menar, där här är en tid som inte kommer att komma tillbaka. Så frågan är:
Ska
jag plugga nu eller imorgon? Jag har ju faktiskt ställt in mig på att plugga nu men jag fick bara en sån huvudvärk. OJOJOJ vad ska en liten flicka göra...

Och föresten!!!!! Jag tog ledningen på wordbattle ett tag när jag körde mot melanie, rikard och jonathan (och nån mer som vi inte känner... eller?) . Jag menar, de tre giganterna. Jag är ju GAAANSKA så stolt. Men sen så tjabblade jag bort allt som vanligt då jag hittade på en massa ord som inte finns. Haha jaja.. jag kom trea i alla fall.

Idag så hade vi ensembleuppspel, HIHI vi är ju så himla FUNKY!!! Det ska bli kul att hänga med doggen sen också :P Då kanske går lite bättre då. GLÖM INTE KLÄDER OCH DANSEN DÅ ALLIHOPA!

FUNKYTOOOOOOWN!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-11-12 22:01:31

det var så kul!! :D jag sitter faktiskt å lyssnar på låten nu..(haha) puuuss på dig. ta vara på tiden och lev! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-14 16:49:39

Det samma du!

Haha jag har den i huvudet nästan hela tiden :P hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela