jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

UNDERBART GALEN!

Publicerad 2008-11-17 20:47:59 i Allmänt,

Det kan bero på att jag nyss åt en stoooor bit av eleonors chokladkaka.
Men nu känner jag att åååååhhh! Vad glad jag är, bara glad utan förklaring eller anledning.
Visst kan man få vara det? Eller är det okej? Liiite galet kär i livet! 
Hooo HOOO!
Jag hittade en tjej på internet som använde sig av det uttrycket HOOOHOOO! HAHAHA HON MÅSTE BARA KOMMA IFRÅN VÅNGA!... Jag får fråga henne nån dag (på hennes blogg) om hon inte möjligtvis är släkt med Linnea hahaha XD


HOOO HOOO på er allihopa och god jul
Haha neee... jag bara skojja! Men ni kan ju komma på trapphallskonserten den 24 nov, och på öppethus då vi spelar med åttiotalsbandet, och på doggelito i hörsalen den 28, då vi också spelar med åttiotalsbandet HOOHOO!

Ha ett underbart november!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-11-18 10:27:51

Underbaaaaaaaaart! :D

Postat av: spiderchick

Publicerad 2008-11-21 16:27:04

och snart e november slut... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela