jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

SWISH!!! sade det...

Publicerad 2008-11-25 19:47:31 i Allmänt,

Vi åkte pulka alla tre i backen utanför Melanie.
Det går inte att beskriva vilken härlig känsla det var att få bli barn igen.
Försten upp! Klara färdiga gå!
Men det var inte bara vi som åkte, i backen träffade vi på ett antal barn som ville vara med och tävla.
De "dödade" oss i tur och ordning, det vill säga, de bestämde ett offer som de skulle köra in i under tiden vi åkte ner i hissnande fart!
De flesta barnen (som vi fick kontakt med) skrek hela tiden en massa svordomar till varandra och till oss.
Jag blev helt förbluffad! Vet de ens vad det betyder? Antagligen inte, men det hindrade dem ändå inte från att skrika ut sådant.
Hur som hellst så var en av dem väldigt smart, han kunde stava en massa ord och meningar och skulle hela tiden visa hur duktig han var. Dock svor han väldigt mycket ... hihi Till en början!
Ett annat barn var väldigt kaxigt och kände att han hela tiden skulle vinna.
Det tredje barnet som jag lade märke till var den blyga pojken, som var lite feminin faktiskt.
Han var jättesöt, det första han sade till mig var om min pulka var lika blå som hans, det var den.

En konversation mellan den smarta killen och den blyga:
- Han har inte alls Damp, jag känner honom jag pratar med honom en gång i veckan i telefon! (den blyga)
- Jag känner honom bättre, jag pratar med honom varje dag!!!

De trodde att jag var TOLV!!!! HAHA!
För jag var tydligen inte lika lång som någons storebror som är fjorton hahaha!
De tyckte även att äldre vet bäst, till exempel deras lärare som visste bättre än oss.

Ja juste! Den smarta killen förstod så småning om att han inte skulle svära och helt plötsligt blev det lite småtöntigt med det. Jag vet inte om han kommer att fortsätta med svordomarna men jag tror i alla fall att han insåg att det inte är helt bra!
HIHI så var den sagan sluuut!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-11-25 23:11:33

Hoho, det var kul :D

Postat av: eleonor

Publicerad 2008-11-25 23:51:38

vad mysigt ni har haft det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela