jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

JAG HATAR DATORER!

Publicerad 2008-11-30 23:26:38 i Allmänt,

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!
Jag var så glad när Pontus idag hjälpte mig fixa datorn så att den inte skulle stänga va sig själv.
Han fixade så att allt blev somd et var från början och endast det jag absolut ville ha kvar och det viktigaste finns nu på datorn.
JAAAA TÄNKTE JAG!
När jag kom hem var jag fylld av glädje och lycka, fast lyckan blev kortvarig.
När jag skulle sätta på lite musik för att "fira" mitt lyckande så visar det sig att ljudet inte fungerade, och det tar AAASLÅNG TID att installera msn! Vad är det här, jag vet att jag kommer att gråta mig själv till sömn inatt, JAG SKÄMTAR INTE!
Datorn vill bara inte göra som jag vill, nu vet jag inte hur jag ska ta mig till!
SNÄLLA HJÄLP MIG!

Och imorgon ska jag borra i tanden HJÄLP!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-01 11:11:46

usch :( men det kommer gå bra imorron!! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-01 17:06:24

Hihi det får vi hoppas :)

Du är bäst och jag saaaknar dig! Såg dig knappt idag :(

Du skrev det här inlägget 11.11 det kanske är så att jag är ledsen utan dig???

Postat av: eleonor

Publicerad 2008-12-02 22:27:48

uusch, LYCKA TILL ÄLSKADEÄLSKADE DU!:D

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-03 16:10:35

hiihiii :)

Jag tror att den är fixad nu :D

HIIHII :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela