jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Glöggdrickande och filosofi

Publicerad 2008-11-23 13:24:20 i Allmänt,

Igår blev Melanie och jag hembjudna till Alice.
Glöggen och kakorna smakade förträffligt och jag måste medge att jag faktiskt ville äta mer. Men min mage sade stopp.
Vi kläckte många härliga citat och kom fram till att pojkar är kvinnligare än kvinnor ibland. HOOHOOO!!!
Och det är katterna som har makten, hundarna gör ju vad som hellst för hrm... naee.. haha varför berättar jag det här?

I alla fall, nu ska jag iväg till Söderköping för att titta på filmen som innehåller teaterföreställningen jag var med i i sommras.
Melanie är redan i Söderköping, så jag får åka buss själv :O
För Alice vill inte följa med (den svikaren ;P haha neee skämt skämt!!)

Wow, i hela mitt liv har jag aldrig åkt buss ensam till Söderköping så detta är en dag som svenska folket kommer att minnas för evigt!
DETTA ÄR STORT MINA VÄNNER!!!

Kommentarer

Postat av: Alexandra/svikaren

Publicerad 2008-11-23 13:29:43

HAHA xD Förlååååååååt!

Hoppas ni får det kul i alla fall :D

Hälsa bussen å alla från mig!

puuuuuuuss

Postat av: Spiderchick

Publicerad 2008-11-23 15:29:12

oj då, stort! =)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-23 18:51:40

Alice: Bussen mådde bra utan dig :P hahaha XD

Men liiite saknade den dig :)



Spiderchick: ENORMT! :)

Postat av: eleonor

Publicerad 2008-11-23 21:39:06

åååå fan vad synd att jag inte kunde vara med igår, det hade varit mysellimys!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela