jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Camp rock yes it is

Publicerad 2008-11-09 16:01:40 i Allmänt,

Nyligen försökte jag göra en liten skojj- kontakt annons.
Men det blev så himla oseriöst och ärligt på något sätt. Så jag tänkte såhär...

Är det någon som har sett "Camp Rock", jag såg den nyss på femman och märkte att den där killen som spelar känd fast som är känd på riktigt typ... han skulle passa mig rätt bra.
Så om du ser på filmen och känner igen dig så får du gärna söka upp mig, fast du får inte säga att du har läst det här och du ska liksom inte vara helt på, eller lite på fast det ska komma naturligt.
Du finns väl där ute nånstans, så det är bara att visa dig.

Haha ärligt talat desperat är jag inte, men om det skulle vara något jag skulle falla för så är det nog en kille som är bra på att sjunga, spelar gitarr, har svart hår och blåa ögon. Jag skulle nog falla pladask.

Så puss på alla blåögda, mörkhåriga och musikaliska killar i världen. Jag har fallit för er!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-09 22:22:46

åh, din lilla romantiker. för övrigt var det jättejätteroligt att de hade dubbat den filmen till svenska idag. så din drömman snackade skånska. det var ROLIGT! såg du det?

Jag saknar dig vännen.

Postat av: Lollo

Publicerad 2008-11-09 22:37:04

Jag brukar försöka undvika att falla pladask, det gör nog riktigt ont...

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-11 12:41:20

Haha jaa melanie, jag tyckte nästan han blev ännu sötare när han talade skånska. Det var så sött liksom. Haha jag tycker om att upprepa mig.

Jag saknar dig med! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela