jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

MIRIS BYXOR

Publicerad 2008-12-16 13:47:27 i Allmänt,

Jag kände bara att jag måste dokumentera detta som nyss skett.
Jag har på mig Miris byxor.
Varför?
Jo... det är såhär; att på Miris arbete så får man inte ha på sig blåa jeans och just idag så råkade hon ha på sig det.
Jag erbjöd mig att byta och ja... nu är det gjort.

Snart ska jag ha Pianolektion, i Miris byxor,... hmm... det kanske kommer gå asbra :D
De kanske är magiska :O?

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2008-12-18 17:25:26

HAHAHA :D vad roligt! dina byxor fungerade bra iaf. jag sålde massa strumpor osv! puss

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-18 18:28:12

Haha, de är MAGISKA ;P



Min pianolektion gick asbra så det är dina med :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela