jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Julkänslan

Publicerad 2008-12-03 22:43:06 i Allmänt,

Nu sitter jag här och borde egentligen gå och lägga mig.
Men istället sitter jag här och är duktig, jag har nämligen installerat ett bättre msn på datorn som Pontus (TACK SÅ MYCKET) har fixat åt mig nu.

Nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på julskivan jag fick av Bertil förra året, vid den här tiden tror jag faktiskt :) (fast förra året, jag kände bara att jag var tvungen att förtydliga det även om det kanske är uppenbart, fast det som är uppenbart för en person är kanske inte det för en annan... förstår du?)


Let it snow, let it snow!

Dagens citat:
Lena: - Alice, jag är smal, men du är smal!
Melanie: - Det är faktiskt skillnad!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-04 09:51:44

smAAAAAl. Hoho =)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-04 09:52:25

smAAAl! Hoho =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela