jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ja, Hej det är Lena...?

Publicerad 2008-12-17 19:08:31 i Allmänt,

Julmusik hörs
Nu är det nog någon bästa vän som vill leka lite med mig :)
HOHOHO, this is Santa Claus calling to tell you you have won a trip to Ca....

Klick


Kan man aldrig få vara ifred?
På min mobil ringer det ett nummer hela tiden, jag har aldrig svarat eftersom det ringer på så opassande tider.
När jag idag för en gångs skull skulle titta upp numret så visade det sig att det inte fanns.
Det är säkert någon slags bedragare... (eller telefonförsäljare?)

Idag så fick jag även ett samtal på hemtelefonen, från jultomten som sade att jag vunnit en resa till någonstans...
Det enda jag behövde göra var att knappa in mitt bankomatkontonummer. HAHA VEM GÅR PÅ SÅNT??? XD

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2008-12-17 19:35:08

Bara blondiner som jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela