jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En katt som alltid spinner...

Publicerad 2008-12-07 13:59:20 i Allmänt,

Natten var långt inpå morgonen. 
Godnatt.

Upp tidigt för att titta på Alicespralice. Det är den sjunde idag.
Det andra ljuset ska tändas och jag ska äta kyckling idag. HÖHÖ, det passar ju en katt.
Eller en hund som Alice tycker att jag är. 
Lojal och trogen. 
Hon är katten av oss, hon är den som vet vad hon vill.
Det är bra, jag behöver henne. Jag måste ju ha någon att följa, annars är det jag som blir Emo.
Det är min Emohet. 

Nu lyssnar jag på GoodMorning från singing in the rain.


Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-12-07 21:08:30

Hur menar du att en Emo skulle vara?

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-08 17:15:40

En sådan som är deprimerad. Jag blir Emo utan er...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela