jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

7.50

Publicerad 2008-12-18 22:26:13 i Allmänt,

Ja juste vilken tid var det?
Tio i åtta!
Okej vi syns imorgon då!
Vilken tid?
Ja juste Tio i åtta... haha jag höll på att säga tio i sju.
Haha okej, men tio i åtta.

När jag väl kom hem så insåg jag: Att jag visste tiden, men vart skulle vi samlas?!?!?

Förvirrade Lena var tvungen att fråga lite folk som visste. Jo, det var som jag trodde. Vi skulle samlas i kyrkan. Så alla de som är lika förvirrade som jag så är det 7.50 i St: Olai!
SEN ÄR DET JULLOV!

Jag tycker att Bertil är bland de bästa lärarna. Jag fick ta hem AAAAPMÅNGA sångböcker under jullovet!
PUSS PÅ HONOM FÖR ATT HAN ÄR SÅ HIMLA BÄÄÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela