jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Projicering

Publicerad 2013-05-15 21:59:00 i Tankar,

Jag blir så ledsen när människor tar ut sin egna osäkerhet på andra.
Jag ser det hela tiden.
Någon som känner att den måste säga åt någon annan att hålla sig ifrån dennes partner
eller någon som måste tillrättavisa andra jämt och ständigt.

Jag tror att man ibland måste släppa på sin heder och acceptera att man inte alltid har rätt,
och att man kanske inte alltid är i position till att kunna uttrycka eller säga vissa saker. 
Ingen har den hela sanningen. 
Så är det faktiskt. 
För vi är alla bara människor.
 
Så om du blivit utsatt för någon kränkning på senare tid. 
Ta inte åt dig. 
Det handlar faktiskt oftast om den andra personens osäkerhet i ämnet.
 
Och var dig själv....

Kommentarer

Postat av: mamusia

Publicerad 2013-05-15 22:06:06

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela