jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Inspirerande

Publicerad 2011-01-19 23:36:16 i Allmänt,

Det är helt otroligt hur inspirerad jag blev av Hasse Berndtsson idag.
Våran ordinarie teaterlärare är sjukskriven och istället fick vi ha honom som lärare.
Efter lektionen började jag gråta, för jag visste inte vad jag annars skulle göra.
Inte för att jag var ledsen. Nej, nej. Tvärtom!

Jag kände en man, som för några år sedan gick bort, han var exakt likadan.
Han satt inne på så mycket kunskap att jag inte kunde göra annat än att försöka suga i mig den.
KUNSKAP. SPRÅK. Det är nog därför, de pratade samma språk. Ett språk som för mig bara innebär trygghet.
Trygghet och lycka.

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-01-21 06:21:17

åh, gumman<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela