jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Many a new day will dawn...

Publicerad 2011-02-04 22:25:24 i Tankar,

Oklahoma.
Jag försökte verkligen nå fram idag.
Men det var som att hjärnan bara inte ville släppa taget.
Jag kunde inte förmedla låten, det var för mycket i skallen helt enkelt.
Tro på dig själv, sade hon.
Hur enkelt är det att börja tro på sig själv när alla hela tiden säger att man inte gör det!?!
"Du måste börja tro på det du gör!"
Det är inte så himla enkelt.
Och jag skäms hela tiden, jag skäms för vilka låtar jag vill sjunga, jag skäms för att välja en låt som är för svår, jag skäms för att välja någonting jag tycker om. För alltid är det någon som kan göra det bättre.
Egentligen behöver jag nog bara sova ut i helgen.
Och det är det jag ska göra, nästa vecka blir nog bättre...

Kommentarer

Postat av: mamisia

Publicerad 2011-02-05 10:43:42

det blir bre när du villar dej ÄLSKADE UNGE<3<3<3

Postat av: alice

Publicerad 2011-02-05 23:16:24

regel nummer 1: skäääms aldrig.

regel nummer 2 SKÄÄÄÄMS ALDRIG.

Jag saknar dig <3

Postat av: miri

Publicerad 2011-02-07 17:34:26

håller med Alice! skäms aldrig Lena! vill du ringas någon dag i veckan?? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela