jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag saknar er!

Publicerad 2010-09-16 21:48:47 i Allmänt,

Du ringde till mig som vanligt och vi pratade som vanligt
Plötsligt bara brast barriären.
Jag saknar mina vänner så mycket nu.
Det har bara gått fyra veckor men fyra veckor har känts som en evighet.
Utan er

Jag kan inte öppna mig för någon.
Jag har alltid varit sådan
Pratar aldrig om mig, för ingen frågar
Ingen vill veta
Jag trodde inte att någon ens skulle bry sig om att jag var borta en dag, fast det gjorde dem...
Det känns bara så fruktansvärt konstigt att inte tillhöra er längre.
Jag trodde att jag var självständig, jag trodde att jag var hel.
Men nu vet jag, att ensam är jag liten.
Så liten.

Jag kan inte förstå hur jag ska klara mig utan er längre än såhär.
En månad räcker. Jag klarade testet. Jag behöver er nu.

Kommentarer

Postat av: alice

Publicerad 2010-09-16 22:38:23

kärlek<3

Postat av: melanie

Publicerad 2010-09-16 23:39:28

du är saknad.

men du klarar det, det vet jag. allt är ju fortfarande nytt o lite läskigt, det är inte konstigt om du inte har hunnit vänja dig.



ta en dag i taget.

puss <3

Postat av: damon

Publicerad 2010-09-16 23:56:12

<3 <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-17 13:05:18

Du är stark.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela