jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Igår var det VI som var solen.

Publicerad 2010-05-26 10:19:31 i Allmänt,

Jag vaknade kl halv fyra på morgonen med läppar lika svullna som om jag hade sprutat in botox i läpparna.
Nu har svullnaden gått ner lite som tur är.
Anledningen till detta är att jag under gårdagen blev extremt förkyld och när jag kom hem igårkväll bröt helvetet lös.
Näsan rinner, rinner, rinner OCH rinner.
Och till råga på allt,... det finns ingen nässpray hemma.
BUHU!

Men jag ska inte klaga. Igår var det vårbal och som man brukar säga. Det var tredje gången gillt.
Vårbalen har alltid varit lite halvkul, men i år var det top notch!
The Scank-gang busade lite bakom stängda dörrar (ni skulle aldrig kunna gissa, hoho!)
och så kändes allt lila!

<3!!!!

Kommentarer

Postat av: Damon

Publicerad 2010-05-26 21:10:12

Hihihi!!!! ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-26 22:03:56

HOOO HOOOOOO!!!!!!! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela