jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

pluggtristess

Publicerad 2010-05-13 13:53:41 i Allmänt,

Kan inte koncentrera mig
Jag försöker plugga
Försöker göra någonting men det står verkligen bara still i min hjärna
Eller.... det står inte still egentligen
Det är bara det att allt jag VILL tänka på, BEHÖVER tänka på känns så fruktansvärt långt bort
Det enda jag tänker på är... och slutet på gymnasiet

Det är ju bara mindre än fyra veckor kvar av gymnasiet nu
Det känns så himla onödigt att göra de här tre proven som vi har nästa vecka.
Det känns bara segt att gå på lektionerna, man orkar inte riktigt slutspurta för det känns bara onödigt (även om det kanske inte är det).

BLÄ!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-14 22:49:42

Känner precis samma sak! Man har typ tappat suget och koncentrationen på något dumt sätt! Men forsätt kämma, du kommer känna dig nöjd då efter studenten :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-05-14 22:50:42

Hehe glömde skriva mitt namn / Emilia

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-15 22:24:08

Emilia: Jaaa... asså det skulle ju kännas sjukt dåligt om man sabbade något betyg bara för att man är slapp nu i slutet. Du har rätt. Ge allt nu och bara njuta sen ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-16 18:53:43

sv: tack :) ah det är jobbigt värre när man känner så där. man kan ju liksom inte alltid tvinga sig till full koncentration på skolan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela