jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Pluggdag , eh.. nae, låtskrivardag

Publicerad 2010-05-16 21:48:38 i Allmänt,

Idag har jag pluggat lite, faktiskt.
Däremot har större delen av dagen bestått av låtskriveri.
Jag hittade en gammal text som jag skrev en natt då jag hade svårt att sova.
När jag läste texten kom jag exakt ihåg hur det kändes och melodin bara dök upp i mitt huvud.
Nu är jag lite halvhes, eftersom det var så fruktansvärt roligt att sjunga så slutade jag inte när jag började känna mig trött.
Nu får vi bara hoppas att någonting av plugget har fastnat i huvudet för imorgon är det PROV nr ett för den här veckan.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2010-05-17 22:41:45

5takt yes yes. :))))

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-18 15:48:08

hehe ooohh yesss ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela