jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bra sommardag

Publicerad 2010-06-16 22:12:08 i Allmänt,

Jag vaknade klockan halv åtta imorse för att ha körlektion. Det var länge sedan jag körde men hon tyckte inte att jag hade tappat något vilket var skönt eftersom jag planerar att ta körkort i sommar.
Efter det satte jag mig i körskolans lokaler och pluggade teori, som är det lite tråkiga med att ta körkort.
Plötsligt ringer Alice och frågar om jag vill hänga med henne. Självklart säger jag, går hem och äter och möter upp henne på stan. Vi köper en Solo-tidning och sätter oss i parken och läser högt hur man ska klä av en kille med blicken med mera. Efter detta promenerar vi ännu mer tills vi till slut går hem till henne.
Hennes mamma kommer på idéen om att åka på utflykt. "JAA", säger vi och sedan bär det av.
Jag kom precis hem.
Imorgon ska jag förmodligen vara med Emilusia och sedan ska jag se på Madeleines spelning i hennes trädgård!
MUMS! :D
Puss och kram banan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela