jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Saftigt

Publicerad 2010-01-30 09:33:02 i Allmänt,

Igår innan det bar över till Emma Överström (som är sjukt söt som bjöd in hela klassen hem till sig) så gick jag, Mel och Alz på stan för att köpa present. Jag ringde till min mamma för att fråga hur mycket jag hade på kontot och innan vi lade på sade hon åt mig att köpa mer saft.

Jag har ganska svårt att kontrollera mig när jag handlar saker som jag tycker är gott.
Detta kan man märka bland annat när jag köper naturgodis eller godis.
Detta slutade med att jag köpte 11 paket saft i olika smaker. LL Cool J – Control Myself - Radio Edit

Igårkväll somnade jag nästan direkt efter att jag hade kommit hem från Emma och när jag vaknade, typ nyss, så drack jag upp resten av saften från igår och gjorde ny saft. Mmmm.... Granatäpple/hallon.
"Jo, men du är nog en safttjej", som Melanie så fint uttryckte sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela