jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mitt liv just nu:

Publicerad 2010-01-08 21:15:19 i Allmänt,

Nu ska jag KLAGA! För det får man göra på bloggar...

1. Jag har så sjukt äcklig träningsvärk. Jag kan knappt andas, ännu mindre gå. Jag ser ut som en pingvin!
2. Det är sjuuukt kallt ute, när man andas så fryser snoret i näsan. SÅ kallt är det! ALLVARLIGT!
3. Jag får ont i käkmusklerna för att de spänns i kylan.
4. Facebook börjar bli lite segt... :/
5. Det finns inget roligt på TV ikväll... bara en massa filmer som man redan har sett typ TUSEN gånger innan.
6. Min nagel gick av idag så jag bet av allihopa. Utom tummarna, för de är så hårda så det går typ inte, jag får fila nu.
7. Jag är förkyld. har ont i halsen och snorar. (det har jag dock varit ett tag nu, men det blev värre för att jag satsade så hårt på dansen och sången igår och idag.)

Men annars är livet ganska underbart!
Jag har en påse naturgodis kvar från igår (jag köper alltid så mycket godis att det räcker i typ en vecka efter inköpet)
Jag har dessutom asgoda flingor som jag passade på att köpa när jag köpte naturgodis.
Jag älskar danserna jag är med på, Dancin fool och I'm so excited. ASSÅ JAG DÖÖÖR TYP! :D
Dessutom kan jag säga att jag verkligen älskar min klass. Jag menar; vi är sååå mycket effektivare när vi får sköta oss själva än när lärarna ska lägga sig i och detta betyder att vi verkligen respekterar varandra och lyssnar och samarbetar. I LÖÖÖV IT! OCH VI FÅR INTE GLÖMMA ATT VI ÄR HELT SUPERSJUKT BRAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela