jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Länge sedan

Publicerad 2010-01-26 21:37:02 i Allmänt,

Det känns som att det var jättelänge sedan jag skrev i bloggen.
Jag har liksom inte hunnit.

Jag kan berätta om lite saker som jag har tänkt skriva om i alla fall:
- Teaterföreställningar hela helgen
- Son-stress


- I lördags efter en föreställning så gick jag hem själv och blev jätterädd för några killar som var lagom onyktra.
Fy vad mitt hjärta bankade snabbt då.
Jag trodde verkligen de skulle våldta mig. De var ganska hotfulla och det var väldigt tomt på gatorna just då.
Det var läskigt men jag klarade mig. Nu är jag dock lite smårädd.
Jag hittar på att folk är hotfulla i onödan, bara för att jag kanske är lite extra känslig nu och min mamma är nog också det eftersom hon ringde en massa gånger idag för att hon inte visste när dansen slutade.

-Jag och Bertil har snackat framtid också... Jag får ångest bara jag tänker på det.
Tänk om jag är för dålig för att komma in på en bra skola.
Jag har sjukt mycket drömmar men ändå har jag ganska svårt att ta mig i kragen och faktiskt förverkliga dem.

Btw. I söndags var jag hemma hos Miri och hon hade rensat ut sin garderob. Jag fick frossa i hennes kvarlevor. (Ja, jag är en parasit eller ett as, typ en hyena eller shakal eller kanske en gam... en gam skulle jag nog vilja vara i sådana fall. Få flyga...) Det blev väldigt mycket fina kläder och jag kan knappt vänta på att få använda dem! De ska bara tvättas först, jag kan bli allergisk mot fel tvättmedel, och sedan måste det ju kännas rätt också. När vi var hemma hos henne envisades hon även med att få sminka mig och så slutade med att jag blev utklädd och fotograferad. Sjukt flickigt om du frågar mig men det var även väldigt roligt!
Med detta vill jag mest bara säga tack :) Tack Miri

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2010-01-29 23:35:22

Men gumman! vad söt du är då!! :D haha, jo det blev en sjukt flickig kväll det där! ^^ och du blev ASSNYGG! (mktproudöversininsats)<3

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-30 09:21:32

Hahaha jaa.. men det var kul tyckte jag! Det måste vi göra om någon dag ;D

btw, jag kommer till kristina idag :D:D:D::D:D HIIHIII!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela