jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Gråbergssång

Publicerad 2010-01-20 19:52:24 i Allmänt,

Mitt liv just nu är en enda organiserad röra.

Det är allt på samma gång och jag hinner inte slappna av någon gång alls.
Men det är bara den här veckan det ska vara så.
Nästa vecka så tänker jag slappna av, för sedan är det SON och då måste man vara pigg och må bra.
Just nu mår jag inte så bra faktiskt.
Jag har byggt in fack i min hjärna där jag lägger in all information.
Det enda jag inte vet är vilken dag det är idag. (Det är säääkert inte det enda jag inte vet)
Det är så svårt att förklara hur jag tänker. Allt är planering och tunnelseende.
Jag får inte bli distraherad för då faller allt.
Och då FALLER jag.


Om du inte förstår min text ovan så gör det inget.
Jag förstår den nog inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela