jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Godmorgon solsken

Publicerad 2010-04-02 11:47:40 i Allmänt,

Jag vaknade för drygt en halvtimme sedan efter att ha sovit i mer än elva timmar.
Det behövdes verkligen!

Idag ska jag repa lite på mina monologer till Umeå, det känns jättejobbigt.
Det känns som att jag kommer att göra bort mig, men å andra sidan känns det alltid som det.
Jag har aldrig känt mig säker på scen när jag spelar teater.
Ändå säger väldigt många att jag har talang.

Det är ändå svårt att tro på, för jag vet ju inte vad de andra ser.
Det enda jag vet är att jag inte hållt på med teater så länge.
Fast det är väl så det brukar vara, man måste mogna in i sin kapasitet. Det är svårt att se den på direkten.
I Umeå tänker jag dock inte tvivla, jag SKA komma in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela