jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det skulle inte kunnat bli värre

Publicerad 2010-04-18 13:40:45 i Allmänt,

När jag kom till flygplatsen i torsdags så hade vulkanutbrottet brutit ut.
Planet skulle inte gå och jag fick ta mig så snabbt som möjligt till tågstationen.
På tågstationen fick vi vänta i en timme för att få tag i en tåg/bussbiljett till Umeå.
Jag kom fram till Umeå kl 10.00 nästa morgon, då hade alla redan fått all information de behövde och jag var totalt lost.
(heeej, eehh... jag heter Lena och jag kom nyss, vad ska jag göra? Går du här?... eehhh...)
Jag träffade en massa människor, de flesta flera år äldre än jag.
Jag fick höra att de sökte mogna personer (tusan också, tänkte jag och gav upp hoppet lite)
När det väl var min tur att gå in och göra min grej var jag trött och ofokuserad, men jag var ändå nöjd med tanke på förutsättningarna.
Jag gick såklart inte vidare ens till andra dagen men nu har jag i alla fall gjort det och det känns som att Göteborg kommer gå mycket bättre på fredag.
Nu har jag ju liksom redan gjort det en gång och jag vet vad jag har att vänta mig.
Upp på hästen igen yiiihaaaa!
Tack alla ni som stöttde mig, ringde och sms:ade. Det behövdes verkligen. TACK!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2010-04-18 16:13:44

you go girl!!

Postat av: eleonor

Publicerad 2010-04-18 21:06:20

PUSS PÅ DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela