jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Virrhönan Lena till er tjänst!

Publicerad 2009-09-23 18:09:19 i Allmänt,

Idag skulle det ha blivit en stressig dag.
Jag skulle ha gått till teaterns första möte och börjat repa.
Jag hade det klart för mig. Trodde jag.

När jag väl kom till teatern så var det ingen där, det var mörkt och låst.
Så jag väntade ett tag för att sedan ta upp mobilen och kolla om SMS:et jag hade fått förra veckan verkligen stämde. Det gjorde det, det var bara min hjärna som inte stämde.
I SMS:et stod det nämligen att vi skulle ses på TISDAG kl 17.45. INTE onsdag!
Jag ringde då till min lärare och bad om ursäkt. Jag skämdes SÅ!
Det här brukar inte hända mig.
Jag är ju tjejen med koll, hon man alltid kan lita på.

Åhhhhhh! Jag vill skrika!!! Jag skääääms! Tänk dig nästa tisdag då jag ska gå dit igen och träffa dem och berätta att första gången vi egentligen skulle ha setts så hade jag tagit fel på dag. BRA BÖRJAN LENA!
Läraren kommer dessutom inte vara där, så jag kommer att få förklara allting för tre främlingar.

Nej, nu är jag ledig för första dagen på den här veckan. Nu ska jag göra läxor tills det att jag egentligen skulle ha kommit hem ikväll. Jag måste göra rätt för mig! Åh, jag skäms!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-23 19:34:57

Haha, hörrö det var ju inte så jättefarligt!! Värre saker har hänt :) chillaxa ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-23 20:20:03

Pinsamt var det i alla fall :/ Bra första intryck liksom :O



Haha jaa jag ska chillaxa, måste ju det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela