jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Torsdag.

Publicerad 2009-09-10 21:26:04 i Allmänt,

Sjunker i blått.
Djupet.
Vatten.
Jord.
Himmel.
Mer himmel faktiskt.
Det är rent. Inga moln. Bara i mig.


Idag har nog varit den bästa torsdagen i hela världshistorien.
Gemun var rolig, jazz-sånglektionen var också rolig och gick bra.
(Polskan kunde man ju ha hoppat över i försig, men den låg liksom som i dimma.)

När jag gick hem från skolan idag såg jag dock en man som blödde ifrån huvudet. Han hade nog ramlat och det riktigt forsade blod ur honom.
Som tur var fanns det människor där som hjälpte honom. Det fanns även en hel del som bara stod och tittade på också. Jag kunde inte titta på riktigt, för i sådana fall skulle jag svimma, eller i alla fall få hjärtstillestånd. Jag klarar inte av att se folk som lider, jag skulle vilja hjälpa men får panik och bara står där och till slut kommer gråten.
Jag hoppas han överlever, hoppas han är trygg nu.
Trygghet.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-10 22:31:11

Åh. Den låten alltså. Love it. LOVE IT! Och förresten...tur att du inte svimmar utan Bara får hjärtstillestånd xD haha

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-10 22:43:55

Jaaa, visst är den fin! Och den är blå också ;) HIHIHIHIHIHIHIHIHI Asså... du vet ju hur jag är med blått ;) HIHIHI Banden banden banden.



Jaa.. asså jag fick ju typ hjärtstillestånd ett tag. Men det är sånt man får räkna med... att svimma är ju mycket läskigare XD haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela