jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Spindelmaniac

Publicerad 2009-09-26 17:33:16 i Allmänt,

För någon dag sedan såg jag en spindel i mitt rum och jag orkade inte oroa mig för var den var så jag slängde ner den i papperskorgen.
Det kanske jag inte skulle ha gjort för nu börjar den ge mig the creeps.
För aldeles nyss kände jag någonting röra sig på min rygg, det var ingenting dock.
Men jag tror att det är spindeln som spökar för mig.

Jag dödade den ju inte, jag gjorde mig bara av med den. Betyder det också otur?

Typ såhär såg den ut!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-26 17:56:19

Jag säger ju det!! Spola ner dem i toaletten :D då behöver man inte oroa sig. Din spindel kröp säkert ur papperskorgen och hämtade sina kompisar..det kan de inte göra när de åker genom avloppssystemet.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-26 17:59:01

Men tänk om det är en vattenspindel då? Då kan de ju säkert simma! Vad gör du då då? Va? va? va? va?

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-26 22:15:08

Spola ner den? Dör den inte då :S .. Jag säger: Ta upp den försiktigt och bär ut den. Med kärlek.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-26 22:19:04

Joo, jag tänkte ju göra det först... men sen tänkte jag att den skulle säkert dö i kylan då. Så jag lade den i min papperskorg i mitt rum. Då kan den ju krypa ut så småningom och gömma sig i nåt hörn :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela