jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Pojkar!

Publicerad 2009-09-21 21:45:03 i Allmänt,

Jag måste bara få berätta hur snälla alla pojkar är i min klass!
Idag följde Rikard mig hem från dansen trots att han bor åt motsatt håll.
Heiborn följde mig hem under augustifesten, då hade vi bara mötts på stan och han fick reda på att jag skulle gå hem själv och ville inte låta mig gå.
David hoppade av tåget en gång när Sophia missade det för att vänta tillsammans med henne i en timme på nästa tåg.
De säger hela tiden förlåt om de tror att man tog illa upp av något skämt när man bara skojjar tillbaka med dem.
De erbjuder massage och kramar en om man verkar ledsen. De är som små björnar hela bunten!
Jag måste säga att det kommer bli svårt att skiljas ifrån dem en dag!
Puss på dem!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-21 22:25:42

ja jag säger som du, puss på dom! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-22 11:12:07

Våra killar är finast!! <3

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-22 12:43:04

Aaaw, alltså det är så sant! kära pojkar<3

Postat av: Sky

Publicerad 2009-09-22 22:10:22

Så sant så sant. Finaste pojkarna har vi. Vi tjejer borde uppmärksamma detta på något sätt :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-23 10:01:36

Jaaa! :D

Kan vi inte göra någonting för dem???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela