jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Kul att allt jag behövde var bekräftelse

Publicerad 2009-09-28 19:14:06 i Allmänt,

Nu är jag hemma.
Så himla skönt.
Jag skippade dansen idag på grund av min förkylning och även för att MLA måste öva.
Nu ska jag öva in alla låtar så de sitter.

Idag hade jag på mig min skinnjacka och folk tyckte det var snyggt så jag behåller den.
Kul va?
Att jag inte kan avgöra sånt själv!
Imorgon är det De Geer-dag. Det vill säga ingen av våra lektioner hålls på kristina.
Det är antingen huvudbyggnaden eller lennings!

Förresten så ska jag och Miri byta stilar imorgon, så hon ska ha på sig rosa, vitt och blommigt och jag ska ha på mig blått, vitt och svart!
HEHE Vi får se hur DET blir!
Såhär ser hon ut!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-28 19:42:29

Spännande att byta stilar! :D

Btw, jag tänkte också så om vanilj- vs. krämbullar, men på Maxi hette krämbullarna vaniljbullar. Skumt!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-28 20:19:47

Sv: Jo, kanske ska sluta med mina Facebookspel! Men jag behöver inte leveransrapporterna, jag ska slappna av lite, chillaxa!

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-28 20:53:52

Alltså det kommer bli så svårt!!! Jag måste rota igenom hela garderoben efter nåt blommigt alltså! shit!! ^^ Men det blir kuuuuuuuul!!!<3



Och, ja själklart att du MÅSTE ha kvar jackan! den var verkligen skitsnygg!

Postat av: Dintotto^^

Publicerad 2009-09-28 21:43:49

hah^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela