jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ingen märkte ändå typ

Publicerad 2009-09-29 21:49:27 i Allmänt,

Idag bytte jag och Miri stilar. Fett Fail. Men det gör inget, för det fick mig faktiskt att bli gladare över att gå upp tidigt på morgonen.
Jag och Melanie har börjat skriva på en barnsång till BAMUN om häxor.
De små pojkarna i ettan tyckte dock att den var, jag citerar, "gay".
Men det är väl DET vi vill att våra barn ska bli nu för tiden? Det är ju bara att acceptera!

Efter skolan gick jag till teatern och träffade för första gången de jag ska spela med.
Sjukt roligt.
Det kändes dock lite spänt eftersom jag inte känner någon sedan tidigare och alla andra verkade redan känna varandra. Då blir jag blyg. Man vågar ju inte riktigt visa allt man är då. För tänk om de inte tycker om mig.
Det var skönt att en tjej från teaterklassen i trean, som jag ska göra musikal med sen, är med. Det kändes skönt att ändå ha en liten plattform som man kan hoppa över på. Jag kan inte riktigt beskriva det... Men det var bra!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-29 22:18:34

Men va? Ska man skriva en egen låt? Jag är ju ensam vampyr :S



HAHA, Faaaaaaaaaail! Men det var en kul ide! imorn får du vara rosa igen då! Jag kommer antagligen vara svart-vit bara! <3

Postat av: M

Publicerad 2009-09-29 23:02:21

haha "små pojkarna i ettan" älskar att du var tvungen att skriva att de var små xD men du vet, gay betyder ju glad :D

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-30 06:43:18

Sv: Men jag tycker bättre om skriftligt, då kan jag flumma runt och förhoppningsvis få till nått rätt svar :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-30 19:09:57

Varrå bytte stilar ? D:

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-30 19:58:58

Miri: Haha njaa... man ska mest hitta en låt om det man är. Men vi hittade ingen häxlåt så vi skrev en egen. :)



M: HAHAHA Jaaaa!!! Men de ÄR ju små och GAY :P



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela