jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Hostmedicin

Publicerad 2009-09-08 18:42:24 i Allmänt,

Jag har köpt en hostmedicin mot rethosta.
Jättebra, tänkte jag när jag köpte den.
När jag väl kom hem och läste på förbipacksedeln så fick jag reda på att den verkar genom att påverka hjärnarns hostcentrum. Det vill säga; den påverkar hjärnan!
Jag bara WHAAT?!?
Jag dricker den ändå bara för att, men jag är sjukt rädd att den ska droga mig så att jag får värsta hallucinationerna.
Det står dock också på flaskan att den inte påverkar andra delar av hjärnan, men man ska inte lita på allt!
Jag tvingar alltså i mig den här DROGEN tre gånger per dag för att bli av med hostan.
Har jag slutat hosta? Nej.

Min hjärna är helt seg efter insparksfesten igår. Jag gick hem ganska tidigt dock, fast jag hade min första danslektion precis innan och så gick jag upp kl 07.00 imorse.
INTE KUL!
Nu ska jag försöka plugga lite... Vi får se hur DET går.
Jag kanske ska ta den där medicinen så att jag kan hallucinera fram att jag har pluggat?
Nja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela