jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Höstkänsla

Publicerad 2009-09-12 11:05:12 i Allmänt,

Nu känner jag att det börjar bli höst.
Även om solen faktiskt skiner ute känner man på sig att det är ganska kallt ute ändå.
Det är sådana här dagar som man bara vill ligga kvar i sängen och läsa en bok (kanske en astrologibok?) för att senare på kvällen tända ljus och titta på en romantisk komedi eller typ titanic eller the notebook.
(AHHH BILDEN TOGS FÖR TVÅ ÅR SEDAN!!!)
Känner du det?
Det är hösten, och jag vet inte om det känns bra eller dåligt.
Det är lika dant varje år. Alla glada sommakänslor försvinner och kvar lämnas man med ett tomrum som man sedan vänjer sig vid och så tror man att man är lycklig.
Man tror att man är lycklig hela vintern för att sedan märka att man har varit deprimerad när solen kommer fram och fyller oss igen.
Så är det.
Så känns det!

Ikväll blir det middag hos Spralice brallis! CHRAA CHRAA!!!!!!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-12 23:40:37

angående drömmen! jag drömde att min vän och hennes pojkvän hade gjort slut. dom hade varit tillsammans i ett år och var typ som handen i handsken för varandra. Sen nästa dag gick jag in på facebook. då hade hon precis ändrat från "in a relationchip" till "single" asaläskigt eftrsom jag verkligen inte kan ha hört det av någon... aja. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela