jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Gubbar

Publicerad 2009-09-30 20:45:56 i Allmänt,

Idag när jag och Melanie var på väg hem till Alice för att repa så gick det förbi en gubbe (som tydligen luktade alkohol enligt Melanie) och mumlade någonting till mig. RAKT I ANSIKTET.  Bara sådär. Asläskigt var det!
Han var liksom bara några centimeter ifrån att röra mig. Ush, det var läskigt.

Senare på kvällen när jag var på väg hem så åkte det förbi en gubbe i rullstol. Inte en sådan där som man måste gå med utan en sådan med motor. Han var ascool. Han körde om mig vid ett övergångsställe och lade i en snabbare växel och bara FOR iväg som en stormvind.  Eller nja... ganska snabbt i alla fall.
Han hade hela kittet. Backspegel, lyse både fram och bak och en ratt.
En sådan vill JAG ha när jag blir gammal och lat.


Imorgon är det studiedag... NOT!
Min klass kommer nämligen inte ha någon studiedag utan kommer att repa inför SON-projektet.
Kl 9.00 bär det av till dansstudion och efter det tänkte några tjejer och jag äta på PAUS!
Fy vad trött jag blev nu.
Godnatt

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-09-30 22:03:52

Det heter ju permobil lena XP haha rullstol med motor ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-01 19:30:12

Hahahaha du oroar dig för petitesser ;P

Postat av: helena

Publicerad 2009-10-03 16:22:17

haha kul att ha en sån när man inte orkar gå någonstans :) /H

Postat av: Sky

Publicerad 2009-10-03 22:00:20

En sån har jag och Sophia länge funderat på att köpa. Permobil forever<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela