jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Gick till skolan idag... inte bra

Publicerad 2009-09-03 20:52:55 i Allmänt,

Det blev inte bra när jag kom hem.
Jag var jättevarm och trött när jag kom hem, jag var dessutom blöt efter att ha gått i regnet.
Nu är det lite bättre dock, febern gick ned ganska snabbt och nu sitter jag med en kopp te och tar det lugnt.
Jag ska nog inte till skolan imorgon dock.
Kroppen måste vila, för även om själen är frisk så måste allt annat fatta att det är så!

Scary moove 4 på kanal 5 ikväll kl 22.00!
Jag har aldrig sett den, så det ska bli kul!
ACTION!

Förresten: Alice tänder är socialdemokrater.

Det är nämligen så att vissa människor har överflödigt med tänder som lägger sig framför de andra tänderna och dessa måste tas bort.
Alices tänder å andra sidan hade en annan lösning på problemet, alla hennes tänder lade sig på samma rad istället, och det funkar ju inte så de började vinklas utåt för att få plats.
Nu har hon tandställing som hon ska ta ut imorgon, efter detta kommer de inte vara sossar längre, bara vanliga "svenssons".
Tråkigt för dem men otroligt roligt för Alice, you go girl!

På denna bilden syns det inte att de står ut men gå in på spralice för att se mer ;)
PS: Jag kan inte fatta att detta var över tre år sedan! :O DS.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-03 21:03:35

Hahah awesome! du fick till det minsann! ;)



ofta tre år sen. vilken liten skruttunge!!!!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-03 21:08:08

Meeer än tre år sedan till och med!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-04 10:35:42

okej, men det låter ju bra i alla fall :)

jo, jag mår också riktigt bra :D



så vad har du för dig då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela