jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Estelle

Publicerad 2009-09-15 20:26:19 i Allmänt,

Jag sitter nu här och funderar på hurvida jag ska vara med i pjäsen på lilla teatern eller inte.
Jag vill nämligen, hemskt mycket. Pjäsen handlar om helvetet och jag ska spela rollen som en fransk, vacker kvinna som ljuger för sig själv.
Jag vill ju så hemskt gärna men frågan är om jag kommer hinna med det.
Det finns ju så mycket annat i mitt liv som redan är inplanerat.
Så som Skolan (Sonprojekt, musikal och läxor), MLA och så tänkte jag ta körtkort snart också.
Hinner jag med en extra aktivitet?
Visserligen kommer vi bara repa en gång i veckan och det är det ju faktiskt värt.
Jag fullkomligt älskar min roll redan.
Jag tror jag tar den, ...tror jag...

Nu ska jag göra te och tända lite ljus i min ljushörna!
Det är det bästa med hösten.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-15 22:04:38

TA DEN!!! :D

Postat av: daMoon

Publicerad 2009-09-15 22:55:48

Glöm inte vår JAZZIJAZZ också ;) klart du ska ta den om du pallar! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-16 09:48:13

Damon: joo, jag vet. Jag glömde inte. Jag hade den i hjärtat hela tiden ;) <3



Alice: Jag tog den :D

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-17 19:31:57

åh, vad höstmysigt det ser ut! som vi pratade om!! jag ska tända några nu tror jag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela