jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En död fisk i ett levande akvarium

Publicerad 2009-09-24 12:53:08 i Allmänt,

Det är lite så jag känner mig just nu.
Det känns som att allt går så snabbt.
Imorgon är det audition och ikväll spelar MLA i immanuellkyrkan kl 19.00 typ...
Vi ska även öva kör idag kl 15.00, vi ska nämligen sjunga på kulturnatten.
Under kulturnatten kommer jag även spela med visgruppen två gånger.

Förstår du NU varför jag är så stressad?
Stressen har liksom tagit död på mig.

Så nu vet du!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-24 17:46:04

jag förstår hur du känner. men förösk bara andas och ha kul samtidigt. för då brukar allt bli så himla bra :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-24 20:14:29

Det gick himla bra dö! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela