jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sticka

Publicerad 2009-10-30 20:09:44 i Allmänt,

Jag fick precis för mig att börja sticka.
Varför?
Jag har INGEN ANING!
Jag tyckte att det lät mysigt att sitta framför TV:n och sticka lite såhär i höstmörkret.
Jag gick in i vårt förråd/garderob och hittade lite garn och några stickor.
Sen kom jag på: Jag har ingen aning om hur man stickar.
Jag har kunnat det en gång i tiden men det var läääänge sedan.
Så jag gick in på youtube och hittade lite stickvideos "how to knit". (allt finns på youtube och google...)
Jag började göra som den i videon men fick till slut damp då det inte gick som jag ville.
Neee... nu känns det inte alls lika mysigt att sticka längre, snarare ångestframkallande.
Varför ville jag sticka för?
Jag vet inte...
..............

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-30 23:23:50

Förstå vad mysigt att ha stickkvällar nu i höst! tända ljus, lyssna på fin musik, prata, äta godis och sticka! tyvärr är jag helt lost på det.. det är för pilligt. Men om jag kunde :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-31 10:10:25

Hahahaha jaaa men visst låter det mysigt! :D

Fast vi skulle ju lika gärna kunna göra någonting annat :P Vi kanske kan få repa manus eller nåt ;D:D:D:D:D:D:D <3<3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-31 11:45:08

Haha stackare Lena!

Jag kan lära dig sticka igen. xP jag stickar alltid :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-31 11:59:49

Sofia:

Nej på riktigt? :O Så himla coolt! :D JAA gärna!! :D

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-04 22:14:20

JAAAAAAAAAAA, vi kan repa manus!!! på tal om det ska jag tracka melanie och eleonor med massa sms nu om att de ska ta med imorn!! kan inte vi läsa lite dåååååååååååååååååååååååååååååå puss<3



.. fast jag vill kunna sticka också..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-07 18:25:09

Miri: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA½!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D TRACKA TRACKA TRACKA TRAACKA!!!!! :D:D:D puss <33<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela