jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Re-a-gera

Publicerad 2009-10-14 19:32:58 i Allmänt,

Nu sitter jag här och äter choklad.
Underbar choklad!
Lidl-choklad från i, kan det ha varit söndags?
Jag tyckte att jag förtjänade det, för idag har jag varit duktig.

Dagen började med att jag steg upp kl halv sju för att hinna plugga till Religionsprovet. Sedan gjorde jag provet med glädje, för det som kom med var det jag hade pluggat på.
Efter det gick jag och övade sång. Det var sjukt härligt att bara sjunga och gå in i en roll.
Sedan var det MUKO, då skulle jag visa vad jag hade övat på hela dagen.
Efter det var det ensemble och vi gjorde oss redo för ensembleuppspelet nästa vecka.
(Sen var det musikhistoria, men då presterar man ju inte direkt så mycket)

När jag kom hem åt jag köttfärsås med ris och mango chutney. (Jag vet, sjukt konstig kombination, men jag kände mig lite påhittig och det smakade ju inte äckligt...)
Jag zappade förut över till barnkanalen och fastnade framför REA, ett program som gick jättemycket när jag var liten och tydligen håller de fortfarande på med det. Det dåliga nu är bara att barnen är så himla dryga. De tror att de är något typ och när de intervjuar folk så är de verkligen arroganta. NEJ, annat var det på MIN TID!


Jaja, nu har jag sagt allt jag ville säga. Nu ska jag plugga... Åh, dessa eviga läxor!


Haha Reas låt. Hahahaha ÄLSKAR HÖJNINGEN I SLUTET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela