jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ms Bell

Publicerad 2009-10-24 13:23:41 i Allmänt,

Artists are special.
Det kommer inte bli svårt att tänka så.
Jag tycker nog redan det.
Jag blev så stolt över ettorna när jag gick på deras familjekonsert i går.
Det är kanske lite dumt, men på något märkligt sätt så har jag bildat någon slags skyddarinstinkt över dem, speciellt de som är i samma mukogrupp eller de som jag har pratat mycket med.
Åh vad jag ville att allt skulle låta bra, och åh vad jag blev stolt när det gjorde det!

Igår hade vi även Bamu-uppspel. Vi klädde ut oss till häxor, troll, spöken och vampyrer och sjöng och berättade sagor för dem. Efteråt fick de godis och jag tänkte att jag kommer verkligen tycka att det blir kul att undervisa dem om två veckor. Barn är ju så himla underbara!

Den första meningen i kursivt: Det är miss Bell. Det är jag.
Jag kommer att spela danslärare i musikalen "Fame" i vår.
Jag tror inte riktigt att jag har fattat det ännu. Det känns ganska overkligt.

Igår var en toppendag helt enkelt och den avslutades med fest i Lindö!
Så puss på den! Fredag den 23:e Oktober. (21 dagar innan jag fyller 18)


Kommentarer

Postat av: KS

Publicerad 2009-10-24 18:37:34

LENA!!!! DU HAR JU SNYGGASTE LÅTEN!!!!! VAD ROLIGT!! GUD SÅ GLAD JAG BLIR!!! Vem är engelska läraren?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-24 23:05:41

HIHIHIHI :D:D:D:D:D:D JAG VEEEET! :D:D:D Det är så himla sjukt snygg! Jag lyssnade på den hela morgonen XD



Linnea Noler är Engelskaläraren :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-24 23:06:48

PS: Kommer du och kollar????

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-10-24 23:15:14

Detta kommer bli fetingbra!!! :D

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-25 00:41:47

Bästa Ever!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela