jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mina grannar på andra sidan gatan

Publicerad 2009-10-30 11:54:15 i Allmänt,


På andra sidan gatan är det någon som har satt upp ett meddelande i fönstret.
Det är lite sött tycker jag...

Frågan är vad de/den menar med det.
Jag fick värsta bilden av att det var ett par som har bråkat och nu vill den ena försonats och sätter alltså upp ett meddelande på rutan. Eller så kasnke det bara är någonting som paret gör. De kanske är ett sådant där gulligt par som sätter upp små kärleksdikter på kylskåpet?
Eller så är det inte ett par, bara ett par estetiska ungdomar som gillar att beröra världen. Ungefär som de som stickade grejjer och satte upp på lyktstolpar?
Jag vet verkligen inte. Vad tror ni?

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-10-30 14:00:10

Gud vad kul! =D Men frågan är ju, som du skriver, vem/vilka buskapet är riktat till. Hm..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-30 14:08:39

Elin: Ja, visst är det! Jag har så himla livlig fantasi så jag har typ tusen andra förklaringar på vad de/den kan mena :O

Men det är ju sjukt roligt att gissa :P

Postat av: Bea

Publicerad 2009-10-30 14:12:59

Haha, vilket gulligt meddelande vad det än kan tänkas betyda :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-30 14:24:33

Bea: Visst är det! Jag blev helt varm inombords när jag skulle dra upp persiennerna i morse och såg det! :)

Fast nu kom jag på att det lika gärna skulle kunna vara drygt. Typ: Ja älskar dej... amatör...

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-10-30 14:58:00

Jag tycker det är gulligt! Tänker mig att det är nån som har gått igenom värsta livskrisen och sagt "Jag är inget annat än en jäkla amatör" och så säger partnern "jag älskar dig amatör" för att visa att den älskar den andra Just för att den är den den är! mmmmhm:)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-30 15:04:53

Åååh vad gulligt! Jaaa :) Så kan det nog också vara!!!! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-30 15:45:21

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

Postat av: Elon

Publicerad 2009-10-30 17:16:30

SV: Trevligt att jag lyckats roa dig med mina svettningar. Ska göra mitt bästa för att bekäma dem innan tisdag kväll! See you soon, darlin'.<3

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-30 23:20:52

Åh, älskar melanies tanke!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela