jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Linnéa Enstedts Mansion ägs av katter

Publicerad 2009-10-17 00:28:42 i Allmänt,

Vi såg Mr and Mrs Smith, slutet på Idol och åt en massa chips och sådant.
Fett mys var det!
När alla hade gått och bara jag och Linnéa var kvar så hände en rätt jobbig sak dock.
Jag fick en allergisk reaktion i mitt öga och det bara svullnade upp.
Är det någon som har sett Hitch?
Så som hans svullnad var det... hrm.. nästan...

I alla fall, katter är underbara varelser, och jag hade till och med en när jag var liten, men de kan göra mig så FUL att det går inte. Näsan och ögonen blir röda och svullnar upp, jag ser ut som Rudolf på julafton!
Det är INTE en trevlig syn.
Linnéa kommer antagligen att få gå på terapi på livstid för det som hände ikväll och jag vill bara säga förlåt... Det var verkligen inte meningen att du skulle få se det där ikväll. Jag är ledsen och jag beklagar sorgen av ditt normala liv.


Detta är jag nu.  En annan grej med allergin är att det gör så att jag byter hårfärg, sjukt skumt! :O

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-17 08:59:56

Men gud, är det sant? hur mår du nu då? . .

(fast coolt med hårfärgen måste jag medge!) ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-17 21:36:15

Hahahaha, jaa.. asså det blev svullet, men inte så jättemycket men.. aaa :P

Sjukt jobbigt.



Fast du vet.. om jag inte orkar färga håret så är det sjukt praktiskt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela