jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag kanske borde skriva om min dag...

Publicerad 2009-10-24 23:47:26 i Allmänt,

Den började med att jag vaknade kl halv tolv. (På dagen alltså.)
Efter detta gick jag upp och åt frukost och satte mig för att lyssna på "teatchers argumet" på datorn.
Sedan gick jag och mamma ner på stan för att kolla lite festtoppar och det slutade med att mamma köpte en tröja och ett par jeans åt mig, som jag inte kommer kunna ha på mig förrän om 20 dagar. För de kläderna kommer nämligen bli min födelsedagspresent... typiskt...

Jag hittade även en jättefin festklänning/topp på carlings. Miri har 30% rabatt där så jag ringde till henne och hon fick tillsammans med min mamma låtsas att hon köpte det till sig. För jag får ju inte använda mig av hennes rabatt. Hehe sneaky!
Efter detta gick både jag och Miri på stan ett tag och gick sedan hem till mig för att kolla på en romantisk tjejfilm.
Detta fick även Emilia att lockas hit, och tillsammans bestämde vi oss för att se Love Actually. ÅH!!!!!!!!!

(En parentes: Så här ser mitt hår ut när jag, dagen efter en fest, har vaknat och borstat ut alla tovor. EN KATASTROF! Jag hade fläta hela dagen...)

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-25 00:45:22

Yeah, vackert :P

Jag tycker nästan det coolaste var att vi såg Odeborg! uhuuu

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-25 01:05:27

Hahahaha, totalglömde honom XP

Hahaha.. men du får ju skriva det i DIN blogg. Du har ju bildbevis till och med :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-25 01:11:09

Varför lägger du inte ut bildbeviset by the way??? :P

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-25 10:16:02

haha just det!!! ^^

Postat av: eleonor

Publicerad 2009-10-25 14:40:24

haha jag kollade på love actually i förrgår :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-25 14:58:02

Yeah, så himla synk! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela